110712

Tjena mittbena! Fööörlåt för jag inte har skrivit men har helt enkelt inte hunnit, men jag kan berätta lite kort vad jkag har gjort under de dagarna jag inte har skrivit.

Fredag: Jag var men Malin, Linn, Philip och Feliks vi raman, sen åkte jag hem till Malin o sov

Lördag: Gick hem från Malin tidigt för hon skulle jobba, sen åkte jag på loppis med farmor o farfar, de va inte jätte roligt, sen åkte jag  hem åt o lite så sen kom Linn och vi gick hem till Malin o va med Malin o Josephine ett tag, sen åkte vi till rudan o träffa några människor va med dom ett tag sen åkte vi hem till Malin och "sov",

Söndag: Vi va tvugna att gå upp tidigt då ockås eller vi gick inte upp vi dygnade  men ändå, sen gick jag och Linn hem till mig och sov, sen åkte hon hem och senare på kvällen åkte jag till raman och badade med några sen åkte jag och Malin hem till mig och sov.

Måndag: Malin och jag vaknade ganska sent för en gångskull sen gjorde vi inte så mycket, sen på kvällen så skulle pappa, mamma o Agnes åka o kolla på fotboll med deras kompisar så då följde jag och Malin med, där träffade vi Feliks och hans kompis.

Sen idag har jag inte gjort så mycket har haft ont i huvudet och haft feber, skulle egntligen tältat men jag orkade verkligen inte. Nu ska jag äta sen kolla på film eller nått ha de bäst! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0